Kalorijos

Maistinės ir energinės vertės skaičiavimas

Svorio metimas, riebalų deginimas, raumenų auginimas, sveika mityba…


Rūšiuoti produktus pagal: Pavadinimą    Kalorijas    Angliavandenius    Baltymus    Riebalus   
 
 
Grupės
Produktai
  Kiekis (g) KCAL Anglv.(g) Baltym.(g) Riebal.(g)  
..
-
-
-
-
 
  Viso:
0
0
0
0
 
 

Jei neradote savo ieškomo produkto maistinės vertės ir norite, kad jis būtų įtrauktas į sąrašą, spauskite ČIA

Pavasaris lėkštėje

Po žiemos reikėtų išjudinti savo virškinamąjį traktą ir „nustatyti“ jį virškinti kitokį maistą. Atėjus pavasariui sielai reikia skrydžio, tuo tarpu kūną apsunkina nereikalingi kilogramai, todėl paprasčiausiai nėra energijos įgyvendinti numatytų tikslų.

zolePagal Ajurvedos sveikos gyvensenos sistemą, mityba pavasarį pirmiausiai turėtų skatinti gleivių išsiskyrimo mažinimą organizme. Nes būtent dėl gleivių atsiranda įvairūs patinimai, celiulitas, susilpnėja imunitetas.

Taigi, pavasarį valgykite daugiau vaisių: greipfrutų, granatų, kivių. Šie vaisiai stimuliuoja virškinimo ir apsivalymo procesus bei pripildo kūną pavasarine energija. Pavasarį verčiau atsisakykite saldžių ir krakmolingų vaisių ir daržovių: bulvių, vynuogių, bananų, mango.


Garbingą pirmąją vietą pavasarį užima patiekalai iš daržovių, vaisių, grūdų ir įvairiausių žolelių. Šis lengvas ir gaivinantis maistas tikrai suteiks energijos ir sveikatos. Šiuo metu labai naudingos bus įvairios salotos su augaliniu aliejumi, citrinų sultimis, papildant jas svogūnu arba česnaku. Valgykite košes iš rudų grūdų: grikių, avižinių dribsnių, miežių. Maistą pagardinkite prieskoniais, kurie stimuliuoja virškinamąjį traktą: bazilikais, kmynais, cinamonu, juodaisiais pipirais, mėtomis.

Pavasarį nevalgykite daug mėsos. Bus geriausia mėsą vartoti 1-2 kartus per savaitę. Pasirinkite šviežią mėsa, kurią galima pagaminti ant ugnies, garuose arba iškepti orkaitėje. Nepatartina šiuo metų laiku mėsą kepti ant aliejaus. Du kartus per savaitę galima valgyti žuvies patiekalus.

Iš pieno produktų rekomenduojama vartoti pieną ir išrūgas. Būtų geriausia vartoti šviežią (nepasterizuotą) pieną. Išrūgos puikiai pašalins iš organizmo šlakus ir nereikalingus skysčius, o be to, aprūpinus organizmą naudingomis medžiagomis.

Pagal Ajurvedą, pavasarį nerekomenduojama vartoti labai daug skysčių. Optimalus variantas bus imbiero arba žalioji arbata su citrina – tokios arbatos puikiai numalšina troškulį, kur kas geriau nei paprastas vanduo. Geriausia skysčius vartoti 30-40 min. iki valgymo, o pavalgius gerti patartina praėjus valandai, kad netrukdyti virškinimo procesui.

Comments are closed.