Rušiuoti produktus pagal:
Pavadinimą   
Kalorijas   
Angliavandenius   
Baltymus   
Riebalus   
 
Grupės
Produktai
Kiekis (g)
KCAL
Anglv.(g)
Baltym.(g)
Riebal.(g)
..
-
-
-
-
 
Viso:
0
0
0
0

Lietuvoje jau daugeliui ne naujiena toks moteriškas užsiėmimas kaip rytietiški pilvo šokiai. Patys iš savęs šie pilvo šokiai yra puikus būdas suteikti kūnui idealias moteriškas formas. Būtent todėl norinčios sulieknėti moterys vis drąsiau išbando šį pas mus netradicinį svorio mažinimo ir figūros tobulinimo būdą.

Orange motionReguliarūs užsiėmimai pilvo šokiais, norint patobulinti savo figūrą, reikalauja iš šokėjos dar ir laikytis dietos, kuri padės greičiau pasiekti užsibrėžto tikslo ir toliau kovoti su kūno svoriu. Laikytis rytietiškų gražuolių dietos reikia kartu su pilvo šokių užsiėmimais, būtent tada pasiektas rezultatas bus itin geras.

Taigi, Rytai nemėgsta šurmulio, todėl visi dienos valgymo seansai turi vykti ramioje aplinkoje. Pertrauka tarp valgymų paprastai turi būti ne daugiau kaip 2,5 – 3 valandos.

Pirmieji pusryčiai: vandenyje išvirta košė (avižų, grikių, ryžių) plius nedidelis vaisius; arba pora nedidelių sumuštinių su sūriu ir kava be cukraus; arba omletas iš dviejų nedidelių kiaušinių su žalumynais. Pirmieji pusryčiai turi suteikti visos dienos impulsą metaboliniams organizmo procesams, todėl šiuose pusryčiuose turi būti gausu angliavandenių ir baltymų.

Antrieji pusryčiai: tiems, kurie per pirmuosius pusryčius valgė košę, galima valgyti varškę be cukraus su vaisiais arba omletą; baltyminių pirmųjų pusryčių mėgėjams tiks jogurtas. Antrieji pusryčiai leis palaikyti aukštą organizmo medžiagų apykaitos procesų lygį ir neleis stipriai išalkti prieš pietus.


Pietūs: nedidelė lėkštė bet kokios sriubos, išskyrus šiupininę ir charčio, salotos; arba antrasis patiekalas iš virtos ar tušintos mėsos (žuvies), paprasto garnyro ir daržovių salotų su aliejumi arba grietine. Praėjus trims valandoms po pietų, kai darbo diena eina į pabaigą, norisi užkasti ką nors pavakariams.

Rytietiški pavakariai neįsivaizduojam be saldumynų. Mažas gabalėlis šokolado, rytietiškas saldumynas iš cukraus arba pastilės nuteiks jus netrukus prasidėsiantiems pilvo šokių užsiėmimams.  Kai pilvo šokių studijos durys užsidarys, bus metas pagalvoti ir apie vakarienę.

Po aktyvių pilvo šokių užsiėmimų suvalgytas gabalėlis neriebios mėsos su lengvomis daržovėmis (agurkais, pomidorais, paprika, lapinėmis salotomis) taps puikiu papildymu įtemptiems raumenims, ląsteliena duos darbo virškinamajam traktui, o augimo hormonas, išsiskiriantis vartojant baltymus, padės lieknėti naktį, miego metu.

Tokia nesudėtinga dieta, kartu su pilvo šokių užsiėmimais, leis greitai sulaukti gerų rezultatų – per tris keturis mėnesius prarasti 5-7 nereikalingus kilogramus. Iš rytietiškos dietos nėra pašalintas nė vienas  gyvybiškai svarbus mitybos elementas, išlieka gausus patiekalų pasirinkimas, o dietos kaloringumas griežtai atitinka energetines pilvo šokių sąnaudas.

Please follow and like us: